16 maja 2011

Już za rok Komunia

       Zaczęłam właśnie robić szal Spacer po Oslo. Nie wiem kiedy zejdzie z moich drutów, bo po przerobieniu czterech rzędów odkładam robótkę. Włóczka cienizna, 369 oczek na drutach i jeszcze przewlekanie koralików, baaaardzo spowalnia pracę.
       W ramach przerywnika zrobiłam na szydełku woreczek,
bo już za rok Komunia mojej pierworodnej :) , będą pewnie kolejne wersje, na razie pierwsza próba. Zeszło mi 100 g Supremy. Nie za bardzo podoba mi się kolor, jest taki mleczny, a ja chciałabym trochę chłodniejszy odcień bieli.
            Może jakaś dobra dusza mogła by mi polecić śnieżnobiałą bawełnę?

 

4 komentarze:

  1. To ja niecierpliwie czekam na to Oslo i relacje z postępów pracy, bo od jakiegoś czasu za mną chodzi ten wzór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteś szybka :) też powinnam pomyśleć o komunijnych gadżetach - też mnie to czeka za rok ;) ładny woreczek; w kwestii bieli - biały białemu nie jest równy, może warto dopasować włóczkę do sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczny!!! :) Pozdrawiam serdecznie !! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego zamieszczonego komentarza.
Dziękuję.