27 lutego 2012

Candy

Z okazji zbliżającej się rocznicy napisania pierwszego posta pragnę zaprosić  do udziału w zabawie. Do wygrania to co na zdjęciu
czyli :
 książka kucharska Po prostu gotuj część 2,
 dwa motki - 200 g - włóczki firmy NAKO Angoramatik ( 100 g-400 m. ),
 druty na żyłce 80 cm nr 4,0 ,
 przezroczyste, cienkie nici gumowe do wrabiania np. do ściągaczy.

Losowanie odbędzie się 26 marca 2012 r.
Zainteresowane osoby proszę o pozostawienie komentarza pod postem.


Bardzo dziękuję za piękne słowa i życzenia osobom komentującym pod poprzednim postem.
Niech Wam się wiedzie jak najlepiej.

124 komentarze:

  1. niniejszym zgłaszam chęć wygrania cukierasów:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    I ja chętnie ustawię się w kolejce.
    Kolejnych rocznic życzę i radości z pisania bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem za tym żeby wygrać biorąc pod uwagę paskudne przeziębienie muszę się jakoś pocieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie cukiereczki!!!! Mniam mniam :) Grzech się nie ustawić w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam też się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się z wielką nadzieję zapiszę, super słodkości, zapraszam również na moje candy, jeśli masz ochotę :)) Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie, takich cudnych włóczek na pewno sobie nie odmówię!!! Ustawiam się więc w kolejce i w cichości serca baaaardzo liczę na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nutką nadziei staję w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również :) motki kuszą kolorami :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejuńciu! Ależ Candy! Staję w kolejeczce i trzymam kciuki! Za siebie :} Zapraszam przy okazji do siebie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cukiereczki!Dołączam do kolejki:)Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności! Żebym to ja miała szczęście i wygrała... Zapisuje się od razu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne candy - ustawiam się w kolejce i obiecuję że jak wygram to nauczę się robić na drutach ściegi ażurowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączę się do kolejki i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Włóczka piekna, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu się nie zapisać na takie fajne candy. Zaraz info umieszczam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne cukieraski, a ja łasuchem jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj ja tez bym chciała takie cukierasy:)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja ustawiam się w kolejce po takie wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie cudne candy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tu jeszcze nie stoję? już nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I tak nigdy nic nie wygrałam ale dam sobie szanse:D:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    Ustawiam się w kolejkę.
    Pozdrawiam
    Basia M.
    basiunia23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam i się dopisuję do listy.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też, ja też, ja też bym chciała wylosować:)
    Pozdrawiam, Kajkosz
    damadlubie.blogpost.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja jeszcze ustawiam się do kolejki z najlepszymi życzeniami urodzinowymi!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Muna, ja też tu staję grzecznie, cichutko :)
    Wspaniała zabawa

    OdpowiedzUsuń
  30. OCH TA WEŁENKA TAKA CUDNA...TERAZ JAK ROZPOCZĘŁAM PRZYGODĘ Z DRUTAMI......MMMMM.MARZENIE...STOJE GRZECZNIE:)))NO I ZAPRASZAM NA MOJE CANDY:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczne kolory, stoję grzecznie i czekam na losowanie, a przy okazji zapraszam na Candy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje rocznicy!! I oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zobaczyłam tę włóczkę, to mi żarówki w oczkach się zapaliły. A jeszcze ta książka! Bardzo grzecznie się wpraszam.
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja też się z nieśmiałością zapisuję, może uda mi się wygrać.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gotowanie i dzierganie to jest to co kocham!!! Zapisuję się więc szybciutko:))http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, dzięki cyberprzestrzeni!!! już myślałam że tylko ja jestem kompletnie wkręcona w wełniane wrzeciono. Dobrze wiedzieć iż jest nas więcej. Ponoć robienie na drutach to szlachetna odniana medytacji. W każdej robótce zaklęta jest dobra wróżba dziergotki. Stojąc w kolejce też można robić na drutach antiala@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie cudne kolory - ustawiam się w kolejce Beata
    szop007@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Tam,gdzie wełenki, jestem i ja :) Nieśmiało jako 40 ustawiam się w kolejce.Może ten numer przyniesie mi szczęście.
    Pozdrawiam wiosennie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy :, chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Serdecznie gratuluję zbliżającego się roczku i życzę długiego blogowania.
    Z miłą chęcią sięgnę po takie cudeńka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super cukiereczki! Dołączam do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy.
    Może ja będę miała szczęście i wygram takie wspaniałości.
    Pozdrawiam
    liwerscy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję rocznicy i zgłaszam do Twojej zabawy. Piękne prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję rocznicy!
    A, że kolory włóczki kuszą to i ja się zgłosze do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy! ja niedawno zaczęłam swoją blogową przygodę :)
    Zapisuję się - włóczka przecudna!
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  49. candy super, ustawiam się w kolejce i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja się zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Pascala,uwielbiam gotować ,uwielbiam dziergać ,więc cierpliwie czekam.Pozdrawiam .Beata
    beatkaf-67@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością powiększę grono chętnych, cudna wełenka

    OdpowiedzUsuń
  54. Serdeczności i wełności!
    właśnie zaczynam przygodę z drutami - bardzo chętnie przygarnę wełenki.
    stokrotka.a@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  56. jak mi się uda to może nauczę się gotować :D
    haha :)
    chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również staję w kolejce po cud kolorowe wełenki.
    Pozdrawiam serdecznie
    isiazet@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. ja również dołaczam sie do życzeń i do candy:)

    OdpowiedzUsuń
  59. no cóż za cukieraski :) bardzo chętnie zgłaszam swój udział :D

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja się zapisuję :)
    Gratulacje z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. i książka i wełenka i druty, wszystko ekstra, czego chcieć więcej:) ( no może czasu na robótki:) czekam cierpliwie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo apetyczne candy i z chęcią się na nie zapisuję
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Pozdrawiam i życzę następnych owocnych rocznic ! Dopisuję się do zabawy mając nadzieję na szczęście w losowaniu:)
    bizjo6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie rocznicowej :-)zwłaszcza, że poczęstunek smakowity...
    Pozdrawiam rocznicowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ach, piękne rzeczy do wylosowania, bardzo bym chciała. Trzymam mocno kciuki, żeby się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Chciałabym...ojjj, bardzo bym chciała wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy. Też jestem mamą trójki dzieciaczków i szczerze podziwiam, że ma Pani czas na własne zainteresowania.
    Chętnie wezmę udział w losowaniu, Gośka.
    goska.zasad@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja! Ja! Mnie wylosuj.Proszę!Błagam!Nalegam!-jak mówi moja Córcia ;)
    Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. przydasiowe candy.. marzy mi się wygrana.... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja też ustawiam się do kolejki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. A ja na koncu sie zapisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie ładny motki, że aż szkoda byłoby się ni zapisać :) (zapisuję się;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawiam się w kolejce. Takie piękne kolory na chustę :)
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. witam :) i ja staję w kolejce po takie cuda :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na wiosenne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo , bardzo chcę... :-) Zachorowałam ostatnio na tą cieniowaną włóczkę. Cudowna . A książka rewelacja . Losowanie w okolicach moich urodzin. Może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  76. Pyszne to twoje candy. Dołączam i ja do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kuszące smakołyki.. Z przyjemnością stanę w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Ależ wspaniałości ! Szybciutko ustawiam się w kolejkę , co prawda pod koniec marca wyjeżdżam na tydzień, ale po powrocie zajrzę na pewno zobaczyć, kto okaże się wylosowanym szczęściarzem. Pozdrawiam serdecznie
    novazg@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. wspaniałego wiosennego dziargania

    życzy Hania

    OdpowiedzUsuń
  80. Po takie cudeńka zapisuję się i ja:)
    Rzyczę jak nawięcej udanych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Хочу записаться. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja jestem chętna:) Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam :) Ja też się dopisuję do kolejki :) A tak a propos pierwszego wpisu to zupełnie jakbym czytała własne chęci, tylko nie mam silnej woli przełożyć tego na czyny, póki co podglądam i dziergam mozolnie :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja również zapisuję się po takie wspaniałości.
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  86. zieloności w sam raz na wiosnę :)
    dołączam do kolejki :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z przyjemnością się ustawiam :)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. zapisuje sie i ja, piekne kolory tej włóczki, a Twoje prace śliczne ;-)) nitkowyswiat.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. ja też się zapisuję- kolory kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja też bardzo chcę być w tej kolejce i bardzo chcę być wylosowana i jeszcze bardzo chcę Cię pozdrowić:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Dołączam do zabawy na Twoim blogu- bo potrafię oprzeć się wszystkiemu z wyjątkiem pokusy.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  92. Również chciałabym się dołączyć do kolejki :)
    fforemka@poczta.fm
    Pozdrawiam Foremka

    OdpowiedzUsuń
  93. Widzę, że kolejka długa, ale może mi się uda :)
    pozdrawiam
    http://zioberka-wytwory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. jaka kolejka:) chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja spróbuję, może szczęście dopisze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Szczęściarą pewnie będę ja;-)

    OdpowiedzUsuń
  97. I ja bardzo chętnie wezmę udział w candy :)
    I zapraszam na candy szaliczkowe do mnie: http://angels-embroidery.bloog.pl
    Pozdrawiam Edi

    OdpowiedzUsuń
  98. Z chęcią ustawię się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie Ewa.
    ewa.polecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Przyłączam się z chęcią do zabawy. Właśnie zaczęłam swoją przygode z blogiem. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Witam z przyjemnoscia staje w kolejce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluje serdecznie i staje grzecznie w kolejce
    monikajeridi@yahoo.fr

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja też, ja też się z chęcią zapisze:)

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. niezapominajka20 marca 2012 21:43

    Witam,
    Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu :)
    niezapominajka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. oczywiście, że się zgłąszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  106. Очень симпатичная конфетка ! Записываюсь :)
    http://julia-dv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Z wielką chęcią i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  108. Zdążyłam jeszcze, z wielką chęcią przystąpię do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  109. Witam
    Gratuluję,pierwszej rocznicy.Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych ciekawych prac.Chętnie wezmę udział w losowaniu.
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Можно и я попробую? http://gromiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Ustawiam sie w bardzo długiej kolejce. Pozdrawiam

    Monika (nika729@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam Ilona
    ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  114. podpisuje się - mam pierwszą część książki Pascala - super byłoby mieć obie :D no a włóczka powędrowałaby do przyjaciółki :) marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się chętnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Staję w kolejce pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  118. A może "nowej" szczęście dopisze i też stanę.
    Gratuluję rocznicy.
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  119. A może jeszcze zdążę:) Dopisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Spóźniłam się trudno.
    Zapraszam na Candy na mojego bloga.
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego zamieszczonego komentarza.
Dziękuję.