2 grudnia 2011

Tunika

    Bardzo lubiany przeze mnie wzór , robiłam już nim dwa swetry, schemat tu
Wykończenie dekoltu i pach przerabiać następująco:
(liczba oczek podzielna przez 9)
1 rząd : 2 o. razem na lewo , 2 o. lewe, narzut, 1 o. lewe, narzut, 2 o. lewe, 2 o.razem na lewo 
2 rząd : 2 o. razem na prawo, 2 o. prawe, narzut, 1 o. prawe, narzut, 2 o. prawe, 2 o. razem na prawo.
Powtarzać rzędy 1 i 2.

Włóczka Ideal Bergere de France .
Zużyłam 30 dkg (6 motków), druty nr 3,5 ; długość tuniki 90 cm, rozmiar 42/44.



Schemat kwiatka na blogu Kikimory.

Lecę usypiać dzieci i zaraz wracam nadrabiać zaległości w czytaniu waszych postów, trochę mnie tu nie było, a bardzo twórcze jesteście.

10 komentarzy:

  1. Śliczna tunika dzięki za opis już sobie go drukłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, piękna włóczka= cudna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzorek i kolorek i w ogóle fajna tunika!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuniczka bardzo fajna, a kwiatek dodaje uroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna tunika! Wzór i kolor rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dokładam swoje westchnienie zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. baaardzo ładna, śliczny wzór, i piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna tunika i taki smakowity kolorek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego zamieszczonego komentarza.
Dziękuję.