25 lipca 2012

Garabandal

Witam Wszystkich po długiej przerwie,
zanim  pokażę coś robótkowego może minąć jeszcze trochę czasu, bo robię wiele rzeczy na raz i nic nie jest skończone.

Natomiast pragnę Was zainteresować Orędziami, na które ostatnio się natknęłam, mają one przygotować ludzi na powtórne przyjście Chrystusa, dotyczą  zjawiska, które ma wydarzyć się w najbliższej przyszłości tzw.Wielkie Ostrzeżenie i  oświetlenie sumienia, każdy człowiek ma  poznać swoje grzechy aby mógł się nawrócić, poprzedzone to będzie pojawieniem się Znaku Krzyża , który pokaże się na niebie po zderzeniu dwóch komet. Przekazy te otrzymuje od 2010 roku wizjonerka zwąca się Marią Bożego Miłosierdzia.

Wciągnęły mnie te Orędzia, bo o takim właśnie zjawisku mówiły Objawienia z Garabandal, które miały miejsce w 1961 roku,

a później czytałam o tym, że Objawienia w Garabandal są autentyczne i powinny być czczone, w Orędziach Vassuli Ryden - prorokini naszych czasów.

Może zechcecie się z nimi zapoznać i osobiście wyrobić sobie zdanie na ich temat, warto być przygotowanym.



1 komentarz:

  1. Nie żyję takimi tematami, bo dużo więcej jest bieżących spraw w codziennym życiu. Ale jednak pamiętam jak ze 30 lat temu moja mama i ciotka czytały sobie przepowiednie , a ja z siostrą cioteczną słyszałyśmy wszystko w drugim pokoju. Wtedy zrobiło to na mnie ogromne wrażenie, potem wydawało mi się bardzo odległe w czasie, a teraz jestem świadoma i widzę, że to co słyszałam 30 lat temu sprawdza się po kolei.
    Pozostaje więc cieszyć się każda chwilą w życiu, żyć tak by móc sobie na koniec spojrzeć w oczy z dumą, by ludzie mnie dobrze wspominali i kochać w każdej sekundzie ze wszystkich sił , a nie czekać by być kochaną. Bo gdy uczucie dajesz szczere i prawdziwe to odwzajemnienie zawsze przyjdzie z większą siłą. Co ma być to będzie ...i tak nie nam o tym decydować

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego zamieszczonego komentarza.
Dziękuję.